جواب ازمایش قندم چطوره کسی میدونه

تصویر
۴ پاسخ

بیا عزیزم

تصویر

قند ناشتا ندادی؟! اینجا بلافاصله بعد مصرف گلوکز قند خوبه اما مقامت به گلوکزت پایینه بعد یک ساعت ولی بعد دو ساعت خوبه یکم باید محتاط باشی زیادقند اینا اینا نخوری برنج برنج خیلی تاثیر داره کمترش کن

عفونت داری. ناشتات خوبه اما ی ساعت بعدت خیلی بالاعه حتما نشون دکترت بده

مگ آزمایش قبل محلول ازت نگرف؟

سوال های مرتبط

مامان 💙ایلیا🐣 مامان 💙ایلیا🐣 ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان سمیه مامان سمیه هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی
مامان دلنیا مامان دلنیا ۴ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری