مامانا کسی میدونه جواب آزمایش قندم خوبه یانه

تصویر
۱۰ پاسخ

ماله چند هفتگی هست این ازمایش

ناشتا خوبه اما شکم پر خیلی بالاس

عالیه ، واسه من ناشتا ۱۱۷، یه ساعت بعدم ۱۸۵ بود ،دو ساعت بعدم ۱۸۸😩😩

خوبه عزیزم

کم خونی داری آهن مرتب بخور

قند خیلی خوبه70.منم 71بودم دکتر گفت دیگه نمیخواد آزمایش گلوکز بدی

خیلی خوبه ناشتا 70 بعد یک ساعت 127 بعد دوساعتم 79 هستش این آزمایش گلوکز هستش

قند ناشتا پایینه ولی در کل خوبه

عالیه

خوبه ناشتا70

سوال های مرتبط

مامان مهناجون مامان مهناجون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی