۳ پاسخ

قند ناشتات خوبه اما یک ساعته و دوساعتت یکم بالاست ینی لب مرزه

مامان شاهین بهتر شدی

اینم صحفه دومشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان فندوق🫀 مامان فندوق🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۷ ماهگی