سلام
خانما کسی می‌دونه جواب این آزمایش قندم چی میشه ؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

سونو وزن رفتی ؟

خوبه جواب

خوبه

یعنی قند ندارم میتونم هنوز شیرینی بخورم 😋

خوبه گلم

خوبه
دیابت نداری

خوبه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری