سلام خانما کسی میدونه این ازمایش واس چی هس

تصویر
۵ پاسخ

اها من یبار این ازمایش دادم.باز برام.نوشته

ن ربطی ب مسمومیت نداره قند ناشتا و قند دوساعت بعد از صبحونه اس

این ازمایش اگر.انجام.بدم مسمومیت هم.اگر داشته باشم نشون میده یا نه

آزمایش قند خون ناشتا و دوساعته

آزمایش قند خونه

سوال های مرتبط

مامان مادرقندعسل مامان مادرقندعسل ۲ سالگی
مامان رضاو ریسان مامان رضاو ریسان ۶ ماهگی