خانومها جواب ازمایش کسی میدونه جوابش خوبه یانه

تصویر
۴ پاسخ

یکم فقر آهن داری یکمم عفونت ادراری ک ممکنه خودت بد نمونه گرفته باشی پلاکتت خوبه
و اینکه فقر آهن توی ماه های آخر طبیعیه چون حجم خونت بالا میره سلول های خونی غلظتشون کم میشه
اما نشون دکتر بده ک دوز آهنت رو ببره بالا

در معرض کم خونی فقر آهن هستی
دختر افت قند داری مراقب باش غش نکنی😁 برای نی نی خوب نیستا

عفونت ادراری نداری، تیروئید خوبه

یکم فقر آهن داری و تعداد گلبول قرمزات پایین باید همسرتم آزمایش خون بده
و ادرارم اگر وسطشو گرفته باشی باکتری داری اما اگه خطا باشه باید مجدد تست بدی

اینم صفحه دوهست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد