سلام سونو ۲۸ هفته و ۶ روز من خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

بقیه چیزا هم عالیه

وزنش که عالیع

سلام عزیزم مبارک باشه نینی به دنیا اومده 😘 سوال داشتم ک بادوم درختی زیاد خوردین بچه پر مو نیست ؟ من سر بچه اولم این تجربرو داشتم شما نظرتون چیه ؟

پیشنهاد تون بجای تخم مرغ چیه

ارهدعزیزم وزن جنین خیلی خوبه خداروشکر.میشه بگی چیا استفاده میکنی توی تغذیه ت؟قرص مولتی که دکتر داده هر روز میخوری؟؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی