اولین سوپ دختری ...فک کنم زیادی آبکی درست کردم 🫠🤍

تصویر
۸ پاسخ

خوبه ابکی باشه راحت بخوره

خیلیم عالیه نوش جونش باچی میکس کردی اینقدرخوب شده؟

نوش جان چی هست حالا

زود نیست واسه اینا

چ غذا هایی ب بچت میدی؟ برنامه داری؟ من نمیدونم اوایل چیا مجازه

آبکی باشه بهتره عزیزم فقط یکم باید از شیر غلیظ تر باشه

آبکی خوبه اول باره ش

اینم موادش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان لیانا💗 مامان لیانا💗 ۱ سالگی
مامان تازه عروس مامان تازه عروس ۱۷ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان پارسا💙 مامان پارسا💙 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی