اولین سوپ دختری


۲۱ اردیبهشت

تصویر
۶ پاسخ

یکمم عدس بریز خوبه براش

نوش جونش یادش بخیر من برای پسرم درست میکردم دوتایی میخوردیم😂

کره هم بنداز

خودااااا😍
نوش‌جونش یه حلقه هویج و یه تیکه سیب زمینی بیشتر بریز گلم

من یکم موادسو بیشتر می ریزم دو سه وعده میدم میخوره

اخیییی🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان لیانا💗 مامان لیانا💗 ۱ سالگی
مامان تازه عروس مامان تازه عروس ۱۷ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی