خانم ها،، شیر خشک آپتامیل 1 چطوره؟؟

۳ پاسخ

اصلا خوب نیست وزن دهی افتضاح داشت اصلا راضی نبودم عوض کردم نان میدم

خوبه

خوبه رفیقام میدن خوبه ولی ب بچی من نیوفتاد وزن نگرفت هیچی

سوال های مرتبط

مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی
مامان نبات🥹❤️ مامان نبات🥹❤️ ۱ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی