۳ پاسخ

اره منم روانی شدم دوباره رفلاکسم برگشته
قرص b12 بخور عالیه هر ۱۲ ساعت

عزیزم نفس هم میکشی میای میپرسی خب اینا چیه واقعا میپرسید؟😂

🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم💙 مامان شاه پسرم💙 ۴ ماهگی
مامان مریم مامان مریم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری