۴ پاسخ

من بعد از ۱۶ سال باردار شدم ولی تو دوماه سقط شد الان بعد ۶ ماه باردارم میترسم اینبار هم قلبش تشکیل نشه

من حالت تهوع هم ندارم

همه نوع دردی طبیعیه عزیزم،مگه همراه خونریزی یا لکه بینی یا اینکه درد غیر قابل تحمل باشه

بعله

سوال های مرتبط