۲ پاسخ

تا یک سال و پنج شش ماه کافیه بعدش دیگه سعی کن شیر پاستوریزه رو بجوشی بهش بدی

من به پسرم تا۲سال شیرخشک میدم

سوال های مرتبط

مامان هلن و هلما مامان هلن و هلما ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی