۵ پاسخ

بادام زمینی حساسیت زا هست فعلا زوده عجله نکن دیرتر بهش بده
من چند روز دیگه میخوام تست حساسیت بگیرم یه کوچولو بکشم رو پنکیک بدم پسرم بخوره

اارژی زاهه شدیده‌ فعلا نده

در خواست بده گلم🥲🦦

پنکیک هم الان‌زوده بدم؟؟

الان زوده بالای ده ماهگی

سوال های مرتبط

مامان مانیاد مامان مانیاد ۱۳ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۷ ماهگی
مامان نورا خانم مامان نورا خانم ۱۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی