۲ پاسخ

اره عزیزم چنین منم بالای ۹هست تو انومالی…برا شما تو انومالی چند بود

عزیزم منظورتون اینکه مایع دور جنین کم هست؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🍫🌰 مامان فندق🍫🌰 ۱ ماهگی
‼️‼️توجه توجه‼️‼️
اونایی که مثل من بین دوراهی طبیعی و سزارین موندن..یه مطلب مفید و مختصر پیدا کردم بخونید🫣
زایمان طبیعی و سزارین کدوم برای من بهتره؟

📌 انتخاب بین زایمان طبیعی و سزارین یه تصمیم خیلی مهمه و باید با توجه به شرایطت گرفته بشه هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و بهتره با دکترت مشورت کنی

❓ زایمان طبیعی چه مزایایی داره؟
✅ ریکاوری سریع‌تر، معمولاً بعد از زایمان طبیعی، سریع‌تر می‌تونی به فعالیت‌های روزمره‌ برگردی
✅ کاهش خطر عفونت، احتمال عفونت بعد از زایمان طبیعی کمتره
✅ شروع شیردهی راحت‌تر، معمولاً شیردهی بعد از زایمان طبیعی سریع‌تر شروع می‌شه

❓ زایمان سزارین چه مزایایی داره؟
✅ برنامه‌ریزی، سزارین رو می‌تونی از قبل برنامه‌ریزی کنی و استرس کمتری داشته باشی
✅ دردهای زایمان، دردی رو که تو زایمان طبیعی تجربه می‌کنی نداری

❓ زایمان طبیعی چه معایبی داره؟
🔻 درد، زایمان طبیعی می‌تونه خیلی دردناک باشه
🔻 طولانی بودن، ممکنه زایمان طبیعی ساعت‌ها طول بکشه

❓ زایمان سزارین چه معایبی داره؟
🔻 ریکاوری طولانی‌تر، بهبودی بعد از سزارین زمان بیشتری می‌بره
🔻 خطر عفونت، احتمال عفونت بعد از سزارین بیشتره
🔻 جای زخم، ممکنه جای زخم سزارین باقی بمونه