نی نیم وزنش ۱۵۰۰خوبه ۳۰هفته

۴ پاسخ

بله.

من ۳۲ رفتم ۱۸۵۰ گفت نرمال و خوب اره دیگه مال شمام خوب بوده

خداروشکر خوبه عزیزم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین و 🤰 مامان امیرحسین و 🤰 ۸ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر ۷ ماهگی