۴ پاسخ

ایشالله زودتر بهتر بشی عزیزم منم خیلی بد سرماخوردم 🫠

من امروز پا شدم میبینم گلوم درد می‌کنه 9روز دیگ زایمانمه برا گلو درد راه حلی نداری

انشالا زود خوب بشی من سرما نخوردم حساسیت دارم خیلی سرفه میکنم دل و رودم میریزه بیرون😮‍💨

منم داشتم خیلی بد بود هنوزم دارم سرفه شو🥲

سوال های مرتبط

مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی
مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی