بعد زایمان سرما نخوردی بدونی چیه😂😂😂😭هر سرفه ای که میکنم انگار همه بخیه هام باهم باز میشن
دقیقا، شلغم داخلش خالی کن عسل بریز بزاره بپز بعد بخور، ابلیمو و عسل شربت کن بخور، ابنمک غرغره کن
خیلی بده مخصوصا الان که من گرفتم نزدیک زایمانمه و سرمای بدی هم گرفتم 🥲
من تا الان ۴ بار گرفتم
خدا رحم کنه بهم از این به بعدشو چون دیگه توانش ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.