۴ پاسخ

بعد زایمان سرما نخوردی بدونی چیه😂😂😂😭هر سرفه ای که میکنم انگار همه بخیه هام باهم باز میشن

دقیقا، شلغم داخلش خالی کن عسل بریز بزاره بپز بعد بخور، ابلیمو و عسل شربت کن بخور، ابنمک غرغره کن

خیلی بده مخصوصا الان که من گرفتم نزدیک زایمانمه و سرمای بدی هم گرفتم 🥲

من تا الان ۴ بار گرفتم
خدا رحم کنه بهم از این به بعدشو چون دیگه توانش ندارم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی