سرماخوردگی تو تابستون دیگ چی بود دارم میمیرم خدایا

۴ پاسخ

منم تازه خوب شدم خیلی سخت گذشت

وااااای منم امروز مریض شدم دارم میمیرم ینی

من ده روزه هنوز علائمش مونده

برو‌دکتر خود درمانی نکنیا

سوال های مرتبط