۱۰ پاسخ

مامان ایلیا میگم‌تو شکمت‌اومده پایین‌یا ن‌هنوز؟

گل گفتی بخدا دق کردیم اینروزا

سلام عزیزم چیکارا می‌کنی که دهانه رحمت باز بشه فعالیت خاصی داری یا چیزی مصرف می‌کنی چون منم درگیرشم میخام از تجربتون استفاده کنم گلم ؟

انقدر پاهاش کوچولوئه فقط دوست داری خوابه زل بزنی به پاهاش مینیاتوریه😍

واااای منم خسته شدم میخام هر چه زودتر بیاد دیگه

نزدیکی دیگه😁

😁 انشالله بزودی وقت سرخاروندنم نداری البته انشالله بچه ارومی باشه بدور از کولیک و رفلاکس اذیتت نکنه

ایشالا اون روزام کم مونده برسه ایشالا بسلامتی بغلش کنی عزیزم

به خاطر اینکه حوصله ت سر نره بچه دار شدی ؟!!بیچاره بچه

دو هفته دیگه

سوال های مرتبط