من چرا اینقدر سردمه😬

۱۲ پاسخ

چون هوا سرد شده😬

چون هوا سرده😬

من که بخاری ورداشتم یخ زدیم واقعا

وااای اره منم سردمه

وای منم خیلی سردمه.یه شکت تنمه یه پتوم رومه😂😶

منم از دیروز زیر سه تا پتو خابیدم

منم همینم🥺

منم دیشب با دوتا پتو خوابیدم

امروز خیلی سردههههه

وای ما اینجا داریم بخار میشیم از گرما

منمممم یخ زدممممم

واااای منم
همه تنم لرز داره همیجور زیر پتو دراز کشیدم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان لوئی مامان لوئی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی💙🐣 مامان جوجه طلایی💙🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق💖 💖 مامان فندوق💖 💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری