سلام خانوما به نظرتون جنسیت چیه؟

تصویر
۶ پاسخ

نی نی تون جی بوددختر یا پسر؟

پسره عزیزم خدا حفظش کنه

مگه تو ۱۴ هفته مشخص نمیشه؟

بیشتر شبیه نی نی منه بچه ی من جنسیتشم پسره😍😍😍

بيشتر شبيه ني ني منه چرا

چیزی معلوم نیس ک

سوال های مرتبط

مامان مانیکا🩷🎀 مامان مانیکا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا 🧒🩵 مامان هدیه خدا 🧒🩵 ۲ ماهگی
مامان فنقلی مامان فنقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حنانه مامان حنانه هفته سیزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهلم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیستم بارداری
مامان رادوین🤰🤱❤️ مامان رادوین🤰🤱❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه خانم🩷 مامان جوجه خانم🩷 ۵ ماهگی
مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه کوچولو🩵 مامان معجزه کوچولو🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری