۲ پاسخ

والا من تو سوپش میریزم آخر سرم میکسش میکنم ،خیلی هم دوس داره ،

گوشت گوساله سرده و هضمش یکم سخته

سوال های مرتبط

مامان میران و گردو مامان میران و گردو هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان رقیه ورادمهر مامان رقیه ورادمهر ۱۰ ماهگی