بعد:پخته شدن غذای انگشتی

تصویر
۳ پاسخ

من برش ایمن انجام دادم یبار خیلی خوب بود
ولی همه جا گند کشیده میشه

از کی میشه غذای انگشتی داد؟

چیا هست

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱ سالگی
مامان رُیام مامان رُیام ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی
مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آراز جون


 💙 مامان آراز جون 💙 ۱۰ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۹ ماهگی
مامان رستا🐣🌱🧿 مامان رستا🐣🌱🧿 ۷ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان نویان و نیکان مامان نویان و نیکان ۱ سالگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی