سزارین چند هفتگی عمل میکنن

۹ پاسخ

38هفته سزارین میکنن

دیگه پا بزاری تو ماهت می تونی بری

۳۸هفته ۴روز

۳۸ هفته و ۵ روز ب من نوبت داده

من قرار ۳۷هفته ختم بارداری بدن سزارین بشم
چون بخاطر رحم دو شاخه نباید بیشتر بمونه

38 هفته گاهی هم وضعیت جنین چک می کنند دیرترم عمل می کنند

معمولا از ۳۸ هفته ولی من میخوام با دکترم صحبت کنم اگه شرایطم خوب بود ۳۷ عمل کنه چون خطر زایمان زودرس هم دارم

من ۴۰ هفته

من ۳۹هفته و ۱روز

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان لوئی مامان لوئی روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن و کامیار👬 مامان کارن و کامیار👬 ۱ ماهگی