۶ پاسخ

تونسی نامه بگیری شما ؟ از ارتوپد!

برا من۳۶ هفته رفتم برای ۳۸هفته و ۶ روز نامه داد
ولی گف اگه احیانا دردت گرفت یا تکونای بچه کم شد سریع برو بیمارستان چون نامه داری اورژانسی خودم میام سزارین میکنم

من سز اول بودم ۳۹هفته کامل وقت سز داد

۳۶ هفته نامه میده برای ۳۸ هفته و ۵ روز بچه دوم بچه اول یکم بیشتر میشه

به من هفته ۳۶ نوشت و ۳۸ هفته قرار بود سزارین کنه نامه داده بود که دیگه نشد همون تو ابهر سزارین کردم

نمیدونم
ولی من‌فردا وقت ویزیت دارم بپرسم ببینیم چیا میخاد بگه سونو بنویسه احتمالا وضعیت جنین چک شه بعد با توجه به اون نامه سزارین بده یا طبیعی تصمیم بگیره تو آخرین سونو نی نی بریچ بود

سوال های مرتبط

مامان لونا مامان لونا روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۸ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی