تونسی نامه بگیری شما ؟ از ارتوپد!
برا من۳۶ هفته رفتم برای ۳۸هفته و ۶ روز نامه داد
ولی گف اگه احیانا دردت گرفت یا تکونای بچه کم شد سریع برو بیمارستان چون نامه داری اورژانسی خودم میام سزارین میکنم
من سز اول بودم ۳۹هفته کامل وقت سز داد
۳۶ هفته نامه میده برای ۳۸ هفته و ۵ روز بچه دوم بچه اول یکم بیشتر میشه
به من هفته ۳۶ نوشت و ۳۸ هفته قرار بود سزارین کنه نامه داده بود که دیگه نشد همون تو ابهر سزارین کردم
نمیدونم
ولی منفردا وقت ویزیت دارم بپرسم ببینیم چیا میخاد بگه سونو بنویسه احتمالا وضعیت جنین چک شه بعد با توجه به اون نامه سزارین بده یا طبیعی تصمیم بگیره تو آخرین سونو نی نی بریچ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.