۶ پاسخ

من به بچم گیگوز میدم
شیر خشک خوبیه. به شیر مادر نزدیکه و حساسیت نمیده و سبکه. در ضمن باعث نمیشه که بچه شیر مادرش رو ول کنه و نخوره

سلام من میدم راضیم

منم گیکوزمیدم تاالان خوب بوده

بستگی داره ب کوچولوت بیوفته یا ن من خالم برای دخترش خرید یبوست خیلی شدید گرفت

من تازه دارم میدم نمیدونم بچه دل درد میشه نمیدونم از شیره یا چیز دیگه

من قبلا میدادم
وزن دهیش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی