۵ پاسخ

من خورشتش رو دو سه بار خوردم

تروخدا نگیدددد سقط میشه
من همش میخورم😢😢😢 ینی اینم بره کنااااار اااخ خورشتش🤤🤤خودش از زیر خاک درمیاریم میخوریم😢🤤😢

من درست کردم خوردم عزیزم یه دفعه اونم کم نه بابا عیبی نداره

سلام.اره خدایی نکرده باعث سقط میشه

من تو اینستا دیدم نوشته بود قائده اوره و ممکنه موجب سقط بشه.حالا راست یا دروغشو واقعا نمیدونم.خودمم ب شدتتتتتتت یعنی ب شدتتت ها هوس کردم.انگارتو عمرم کنگر نخوردم ک اینقد هوس کردم😑فعلاک نشده بخرم

سوال های مرتبط

مامان دنیام مامان دنیام هفته پانزدهم بارداری
مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان هنوز معلوم نیست مامان هنوز معلوم نیست هفته چهاردهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته نوزدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خوشمزه ها مامان خوشمزه ها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نهال مامان نهال هفته سیزدهم بارداری
مامان راکان مامان راکان ۷ ماهگی