بعداز زایمان چندوقت دیگه میشه لابیا پلاستی کرد؟

۳ پاسخ

من دوست دارم موقع زایمان انجام بدن

عععع من میخاستم بگم یکم وقت بعدش یعنی تا قبل ۴۰ روز اینکارو انجام بدن واسم.چرا ۶ ماه؟؟

۶ ماه

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی