۵ پاسخ

اره من زدم

نزنی بهتره

دکتر گفت بوتاکس ن ولی ژل عیبی نداره من خودم فیلر زیر چشم زدم ولی چون شیر میدیم اثر دهی کمتره چون آب بدنمون میره و مدام باید آب بخوری

ن فکر نکنم

دکتر به من‌گفت بهتره تا پایان شیردهی صبرکنی❤️

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱ سالگی
مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان♥️ مامان فندوق مامان♥️ ۱۷ ماهگی