واکسن پنوموکوک تب داره؟

۷ پاسخ

نه اون یکی که پای چپ میزنن فک کنم ۳ گانه هست اسمش اون سنگینه و تب و درد داره
پنوموکوک سبکه

سرچ کن نوشته کدومش تب داره

نه تب نداره

واسه دخترم سبک ترین واکسن پنوموکوک بود

پای چپ سنگین
نگران‌نباش من‌جقدمیترسیدم‌ولی نبش تهششش ۳۸رو۲بود بای پاشویه اومدپایین

پنوموکوک تب داره ۵گانه اشه

نه فک نکنم
تب بیشتر واسه پنتاوالانه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻ASAL👶🏻 مامان 👶🏻ASAL👶🏻 ۱۵ ماهگی