دلستر قند داره

۷ پاسخ

بله.

خیلی من عطش دارم میخورم متاسفانه

بله ولی نسبتادرصدقندش به نوشابه کمتره😊

یس
من همش تو حاملگی می‌خوردم

بله عزیزم اما مدل قند پایینتر هم هست

کلاسیک هاش بدون قند افزوده هستن ولی تلخن بستگی داره خوشت بیاد یا نه

بله

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری