سلام استفاده از کیت تخمکگذاری رو میشه بگید

۴ پاسخ

اینو ببین روش انجام تسته..من همیشه مارک مکث۱۴ میگیرم

تصویر

هر روز سر ساعت مشخص اگ امروز ساعت۲زدی فردا هم ساعت ۲بلشه

روز دهم پریودت استفاده کن..ادرارت رو بریز توی یه ظرف مثل لیوان یه بار مصرف..بعد کیت تخمک گذاری رو تا جایی که با علامت مشخص شده بذار توش..چند دقیقه صبر کن بعد درش بیار
اگه دو خط بیوفته ینی تخمک گذاری داری اگه نه ینی هنوز ب تخمک گذاری نرسیدی

سوال منم هست
در خواست بده منم بدونم چطوره

سوال های مرتبط

مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری
مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وپنجم بارداری