مامانا کسی آی یو دی انجام داده چطوری بوده

۱ پاسخ

من انجام دادم
تقریبا ۵ دقیقه زمان میبره یه کوچولو چند ساعت اول دل درد پریودی داشتم دیگ خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان میسآ مامان میسآ ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی