۳ پاسخ

منم امروز دندونم رو عصب کشی کردم

من بچم ۲۰ روز بود رفتم دندون پزشکی دندو هامو درست کردم تا ۴۵ روزگی هر هفته یا ۲ هفته یه بار میرفتم

اره چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان علی و آرتمیس مامان علی و آرتمیس ۴ ماهگی