دست پای دخترم از همون اول همش سرده عادیه

۴ پاسخ

آره سردا عادیه پوستشون نازکه از یه جای گرم و نرم اومدن رود سردشون میشه

آره دختر منم همینطوره

دخترمنم سرده دست و داش

دست و پاهای پسر منم سرده اما نه همیشه

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان مامان تیام 🩵 مامان مامان تیام 🩵 ۲ ماهگی
مامان ملورین🤍 مامان ملورین🤍 ۱۷ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری