برای تنبلی تخمدان چ دمنوشی خوردین

۴ پاسخ

سلام عزیزم بنده هم کیست تخمدان و تنبلی تخمدان داشتم یکی از اشناهامون یک شماره به بنده دادند من تماس گرفتم حدود ۲۰ روزه کیستم برطرف شد دستوراتش ادامه دادم ۲ ماهه باردار شدم
۰۹۰۱۳۳۰۸۶۹۶ یک پیامک ساده براش بفرستین اولین موقعیت جواب میدن ،

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

اى که نامش دوا و ذکرش شفا است
اى که بنهد شفا را در هر چیزى که خواهد
ای مرهم درد همه دردمندان
لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشان
خواهران عزیزم سلام یک خبر خوب برای شماها
هر کدام از شماها مشکل نازایی دارید
طب اسلامی شهرستان کوار درمان ناباروری را بصورت رایگان درمان میکنند
بازم تاکید میکنم ایشان توضیح دادند و قسم خوردن کسانی که مشکل نازایی دارند بصورت رایگان درمان میکنند
برای اعتقاد پیدا کردن شماها و راست و دروغ بودن این موضوع میتوانید یک پیامک ایتا برایشان بفرستین بگید درمان نازایی و کلیپ درمان شدگانش برای شما بفرستن خواهران به خدا قسم همه خانمهای که نازایی داشتن حتی بچه هاشون هم به دنیا امده و کلیپها را براتون میفرستند
بازم تاکید میکنم کل بیماران نازایی بصورت رایگان درمان میکنند
کوتاهی نکنید یک پیامک برایشان بفرستین اول درمان شدگان ببینید بعد تماس بگیرید
09012967237
طب اسلامی محمدی در شهرستان کوار 09013308696
خواهش میکنم خواهش میکنم برای هر کسی که مشکل نازایی دارد بفرستین

روزی نیم ساعت ورزش،نیم ساعت پیاده روی کنید
هله هوله،شیرینی جات،غذاهای کنسروی،فست فود،قندوشکر،نوشابه و دلستر،حتی کیک و بسکویتای مغازه رو تعطیل کنید

درهفته دوبار عدسی بخورید،دوبار تخم مرغ بخورید،دوبار گوشت،یبار جگربخورید،،هرروز باغذات جعفری بخورید

ازحموم درمیای حتماسشواربکشید،چون موی خیس باعث میشه رحم سردباشه،،ظرف میشورید،پیشبندببندید،جلو لباستون خیس نشه ک اونم رحمو سرد میکنه

از اول پریودی تا ۱۴پریودی هرشب شکمتو(تخمدون و رحمتو) با روغن سیاهدونه ماساژ بدید

تو دوران پریودیتون،یه کیلو خرما بخرید با سیاهدونه ی فراوان سعی کنید تو دوران پریودیت یه کیلو رو بخورید

شایداولش یکم سخت باشه براتون ولی کم کم عادت میکنید و نتیجه اش رو میبینید

منم تنبلی شدید داشتم درحدی ک دو سه ماه پریود نمیشدم،یااینکه درماه دوبارمیشدم

اینارو همه رعایت کردم بعد۶ماه حامله شدم
(البته برا من سقط شد)الان بازم شروع کردم ایناروانجام میدم ان شاءالله باردارمیشم

حتما انجام بدید

این تجربه ی خودم 👆

شیربادووم زیادبخور.بادووم روزی ۷تا.اب هویج زیادبخور.نخوداب .فلافل.قرص اوابوست.روغن ماساژشکم وتخمدان وباروغن سیاهدانه.خوردن ناشتا عسل وسیاهدانه.فالوده سیب.رقص وپیاده روی تند درروزدوبار ۴۵دقیقه ای.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری