۴ پاسخ

اون دیگه علائم زایمانه قشنگ برای منم همین حالت ژله‌ای بزرگ داشت یکمم سفت بود و همراه خون شد دهانه رحمم داشت باز می‌شد و رفتم بیمارستان دیدم ۴ سانتم

شروع علائم های زایمانع

علائم زایمانه تازه شاید ۱سانتم باز شده باشی من معاینه تحریکی شدم ۲روز بعدش ترشح دیدم سفید میومد زرد تو قهوه ای

علائم زایمان 😍

سوال های مرتبط

مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد