۳ پاسخ

اون تو زخمه

خودتو گرم کننننن سردیییی نخورررر دختر رحم کن به خودت

چرا سرد میخوری خب
من هنوز نتونستم آب سرد بخورم

سوال های مرتبط

مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۳ ماهگی