۷ پاسخ

عزیزم ان شاءالله بسلامتی دردزایمانه مکررایه کرسی روبخون ان شاءالله بزودی زایمان کنی

سوره انشقاق رو شروع کن بخون

ان شالله به سلامتی فارغ شی و بغلش کنی

انشالله که درد زایمانه بنویس تایم درداتو اگه منظمه و فاصله کم برو بیمارستان

درد زایمانه دیگه عزیزم
زود نرو بیمارستان بمون منظم بشه

انشاالله راحت زایمان کنی عزیزم

وای حتما درد زایمانههه🥹🥹

دردات منظم شدن و دارن شدت میگیرن؟
اگه شدتش بیشتر داره میشه درد زایمانه عزیزم🥹

سوال های مرتبط