۵ پاسخ

خیلی ببخشید مامانا زیاد سوال میپرسم الان دردم گم شد ممکنه دوباره بیاد؟
آخه خیلی نگرانم میگم اگه درد زایمان باشه زنگ بزنم آبجیم بیاد باهام بیمارستان پریروز رفتم سونو گفت 22تاریخ زایمانته

منم اینجوری شدم اما خب منظم نیست

آخه بعضیا میگن دردش اینجوریه میاد دوباره ول می‌کنه بعد چند دقیقه دوباره میاد ولی این همین چند دقیقه پیش خیلی زیاد بود الان یکم کمتر شده

اره عزیزم

اره.دردات منظم شد برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد