خیلی ببخشید مامانا زیاد سوال میپرسم الان دردم گم شد ممکنه دوباره بیاد؟
آخه خیلی نگرانم میگم اگه درد زایمان باشه زنگ بزنم آبجیم بیاد باهام بیمارستان پریروز رفتم سونو گفت 22تاریخ زایمانته
منم اینجوری شدم اما خب منظم نیست
آخه بعضیا میگن دردش اینجوریه میاد دوباره ول میکنه بعد چند دقیقه دوباره میاد ولی این همین چند دقیقه پیش خیلی زیاد بود الان یکم کمتر شده
اره عزیزم
اره.دردات منظم شد برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.