صدک تو سنو ان تی یعنی چی ۳۳ درصد مشکلی نداره؟

تصویر
۵ پاسخ

چرا سونو هاتون نشون دکتری مامایی نمیدین خیالتون راحت شه

سونو ان تی جنسیت رو چی بهتون گفته بود؟

انتیت که عددش خیلی خوبه
سندروم داون بالای ۵ و ۶

از منم رفتم نوشته بود صدک 43

اینم تازه اضافه شده!!!!ینی چی

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم گندم⭐ مامان دخترم گندم⭐ ۸ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری