این پماد واسه سوختگی خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

بله منم از این پماد میزنم خوبه

من آبیش خریدم عالی میگن زردش خیلی بهتره

عالیه

من ایروکس میزنم خیلی خوبه

عالیه منم واس پسرم از همین استفاده میکنم

من میرنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ویهان جون🥰 مامان ویهان جون🥰 ۹ ماهگی
مامان سانای🧑‍🍼 مامان سانای🧑‍🍼 ۱ سالگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی