۱۰ پاسخ

والا با وجودیکه همه میگن عالیه ولی من برا دخترم استفاده کردم خوبش که نکرد بدتر کشاله ی رونشو پوسته پوسته کرد منن انداختم دور از کالاندولا بیشتر راضی ام

عالیه

اره عالیه

خیلی خوبه

اره عالیه فقط یه لایه نازک نزن زیاد بزن خوب خوب میکنه

از اول من میزنم قبل پوشک

عالیه

عالیه

آره خیلی خوبه

من میزنم برا پسرم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱ سالگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان ویهان جون🥰 مامان ویهان جون🥰 ۹ ماهگی
مامان سانای🧑‍🍼 مامان سانای🧑‍🍼 ۱ سالگی