مثبته یا منفی؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

من گفتم دوقلو خو😁

خیلی منفیه

منفی بابا

منفیه

منفیی

سلام مامان مهربون😊😍❤️
اگر ک دوس داری با مادر های دیگه درباره تجربیات و نکاتی همه چیز درباره بارداری و یا اقدام یا بچه داری و ....... حرف بزنی
توی روبیکا ایدی
@mehrabanbanomadar
@mehrabanbanomadar
رو سرچ کن و لینک گروه رو ازش بگیر😘😘💋💋

منفی عزیزم

منفی عزیزم

منفی هس

منفی

منفییه گلم

منفیه

منفیه

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان بردیا😇 مامان بردیا😇 ۱ سالگی
مامان nafas مامان nafas ۸ ماهگی
مامان یلدا و صدرا مامان یلدا و صدرا ۱۵ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۰ ماهگی
مامان شاهدخت مامان شاهدخت ۱۱ ماهگی
مامان ستاره مامان ستاره ۱۱ ماهگی