سلام مامانا درد لگن دارم طبیعیه از صبح اینجوریم

۳ پاسخ

سلام خانوما میگم من زیردلم مثل مثل دردای پریودی درد دارم ولی کم کم نه زیاد بنطرتون طبیعیه

وای منم دارم میمیرم نمیتونم تکون بخورم میزنه ب کشاله رونم و زیر شکمم انگار کتک خوردم

اره منم بعضی روزا در هفته دارم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی