سلام دوستان آزمایش تیتر بتا دادم نرماله ؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم این بتای شما برای چند هفتگیتون بود؟

به به مبارکه توروخدا منم دعا کن مثبت شم ای یو ای کردم و فردا تست میدم

مبارکهههه 😍😍😍

خدانکنه قشنگم😘

آره عزیزم مبارکه
شاید 2 تا وروجک باشه😍

بله عزیزم مبارکه

بله مبارکتون باشه

مبارررررکه

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌طلایی🐥
                                                                                     ر مامان جوجه‌طلایی🐥 ر هفته بیستم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته هفدهم بارداری
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان ارمیا و آلوچه مامان ارمیا و آلوچه هفته نهم بارداری