۵ پاسخ

بنظر من دستش زخم شده روش اینجوری بسته شده
یا ممکنه چیزی تو دستش باشه اگه عفونته
چیز خطر ناکی نیست ک بترسی کلا

ورم داره؟

حتما یه چی نیش زده مثل پشه مگس مورچه گازش گرفته

نیش حشرع

کورک هست

سوال های مرتبط

مامان فرنیا مامان فرنیا ۸ ماهگی