اینم از انتی نی نی من،جنسیت به نظرتون چیه

تصویر
۱۱ پاسخ

دختره

گل دختره..
انتی احتماله حتی اگه با درصد بالا بگه امکان خطا وجود داره

ببخش مامان نی نی شما رژیم برای پسراتون گرفتین؟؟اگه گرفتین میشه بگین بهم توروخدا و چه کارایی کردین

مبارکت باشه خدا برات نگهش داره .انتی من خیلی دیدم وقتی احتمال پسر میدن خطاش کمه .برا منم دعا کن اقدامم برا پسر

سونو من همینطوری بود دختر بود بچم ‌ایشالا هرچی که دوس داری باشه

دکتر گفت پسره💙

جنسیت قطعی گفت

انشالله عزیزم که سالم و سلامت باشه و هرچی دلت میخواد همون باشه🤲🏻

از کجا میفهمید من چرا یاد نمی‌گیرم 😅

دخمل..

احتمال دختر نداد؟

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم🎀🤍 مامان شازده خانوم🎀🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گردو خان 👼🥰 مامان گردو خان 👼🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی
مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 ۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان Lena مامان Lena ۵ ماهگی