۲ پاسخ

درمانگاه کودک ما دکتر صفدریان داروهاش واسه بچم خیلی عالی بودن

من رفتم پاداد.دکتر امیرهمایون زندوکیلی.هم مطبش خلوت بود هم زود نوبتمون شد.هم از شلوغی کیانپارس دور بودیم و دکترش هم باتجربه و بقیه مامانا بهم پیشنهاد داده بودن

سوال های مرتبط

مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 روزهای ابتدایی تولد